top of page
Zoeken
  • Sarah Beel

Cavalluna

Tijdens het werken door, is er ook wel eens nood aan ontspanning. Dankzij Martie hadden Ellen en ik door toeval besloten om de nieuwe paardenshow Cavalluna; World of Fantasy te gaan bekijken. De ideale show voor paardenfreaks zoals wij. In het verhaal van de show betrad Tahin zijn eigen fantasiewereld waarin hij zijn twijfels en onzekerheid moest overwinnen. De paarden samen met de ruiters, dansers en acrobaten zorgden dan ook voor een magische sfeer die je altijd zal blijven herinneren. Van spectaculaire stunts tot rustige dressuurnummers zorgden er dan ook voor dat er doorheen de show een mooie balans was van entertainment. De show zelf speelde zich af in de Ahoy Arena te Rotterdam. Toch wel een redelijke afstand die makkelijk met de trein en de metro te overbruggen valt. Doordat we bijna 2u te vroeg waren, zijn Ellen en ik gestoten op een winkelcentrum die vlak naast de arena ligt. Na een kleine verkenning doorheen het winkelcentrum en na iets gegeten te hebben, was het tijd om terug te keren naar de Ahoy Arena omdat de deuren bijna gingen openen. Toch zal ik het winkelcentrum in mijn hoofd houden voor wanneer ik terug wat geld heb ;)


5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page