top of page
Zoeken
  • Sarah Beel

Squashen!

Na een aantal weken stagelopen zijn Ellen en ik samen met Margaretha en Evelien meegevraagd door Martie om eens mee te gaan squashen! Samen met zijn vaste squashpartner, William, hebben zij ons eerst even begeleid en kennis laten maken met deze vermoeiende maar toch uitdagende sport. Na de opwarming was het tijd om tegen elkaar een wedstrijdje te spelen. Na verschillende rondes te spelen tegen verschillende tegenstanders, kwamen Margaretha en Ellen er toch wel als de beste spelers uit. Dit heb ik uiteraard dan ook gemerkt wanneer zijn uiteindelijk mijn tegenstander werd :p De enigste personen waar we nog geen match tegen gespeeld hadden waren de twee pro's die ter plaatse waren, namelijk Martie en William. Ellen tegen William en ik tegen Martie...het niveauverschil was toch wel duidelijk zichtbaar. Na enkele vermoeiende minuten kwam Martie als winnaar naar voren. Toch heb ik enkele punten kunnen scoren (stiekem toch wel trots op :p). William won uiteindelijk tegen Ellen. Ellen, Margaretha, Evelien en ik (de afgematte vrouwen) hadden ons lekker even op de stoeltjes gezet om de match tussen Martie en William te volgen. Vanaf de eerste seconde werd al duidelijk hoe ze ons nog gespaard hadden en hoe groot het niveauverschil is! Op het puntje van onze stoel hebben wij de match gevolgd met verbazing van wat onze begeleider wel allemaal niet kan! De winnaar van de avond werd uiteindelijk William. Al lachend kwamen ze uit het veld en voegden ze zich bij ons met toch wel enkele zweetpareltjes maar nog geen spoor van vermoeidheid. Zo werd nog eens duidelijk hoeveel ervaring deze mannen wel niet hebben en hoe wij 4 nog echte suashnoobs zijn :) De avond sloten we uiteindelijk af met nog een goeie drink. Iedereen had zich geamuseerd en vertrok met een lach op zijn gezicht naar huis. Eenmaal thuis ben ik gaan slapen vol bewondering voor squash en voor de spelers om vervolgens de volgende ochtend met extreme spierpijn en toch wel een goeie vloek mijn bed uit te kruipen. Om eerlijk te zijn... zou ik het direct opnieuw doen! ;)



9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page