top of page
Zoeken
  • Sarah Beel

Het Smoelenbord

Via dit berichtje zou ik toch graag even het team waarin ik werk voorstellen aan jullie. Tijdens mijn stage voer ik een project uit voor het ALS team van Avans. Dit team bestaat uit meerdere begeleiders en stagairs. Op het bord wordt iedereen even voorgesteld. Tot nu toe zijn de meeste projecten chemie gebonden zoals vb Sherlok waarbij studenten aan de slag gaan met haar om zo meerdere stoffen te bepalen. Wanneer ze dit op punt kunnen stellen, kan deze techniek in het werkveld toegepast worden bij forensisch onderzoek om zo de eventuele dader op te sporen via haar. Enkele projecten zijn biologisch verbonden, met specifiek vooral biotechnologie. Zo wordt er gewerkt met eiwitten of worden eiwitten tot stand gebracht via bepaalde technieken. In mijn geval zijn de experimenten zelf vooral DNA gebaseerd maar het eindproduct die ik moet aflezen is uiteindelijk ook wel op eiwitniveau. Dankzij de goeie begeleiding van het team en de aangename sfeer, heeft dit ervoor gezorgd dat ik nog voor geen seconden spijt heb gehad van mijn keuze. De opgedane ervaringen en de tijd samen met deze wonderbaarlijke mensen zal zeker een stempel op mijn hart achterlaten.


63 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page